FjÀrrhjÀlp Àr ett verktyg som gör det möjligt för IT-supportpersonal att pÄ distans hjÀlpa anvÀndare med deras datorproblem. TÀnk dig att du har ett problem med din dator och inte vet hur du ska lösa det. Med FjÀrrhjÀlp kan en IT-expert ansluta till din dator frÄn sin plats, se vad som hÀnder pÄ din skÀrm och till och med ta kontroll för att lösa problemet direkt. Detta gör det mycket enkelt att felsöka problem för personal som inte befinner sig pÄ vÄra tvÄ huvudkontor, till exempel Sveps, eller om du arbetar hemifrÄn.
FjÀrrhjÀlp för slutanvÀndaren Àr mycket enkelt. Vi har redan rullat ut det pÄ din enhet, och det bör vara installerat och klart för anvÀndning. Allt du behöver göra Àr att kontakta oss med ditt problem, sÄ startar vi processen frÄn vÄr sida.
Filer | ||
---|---|---|
|
DataImage1.png
227 KB
|
|
|
DataImage42.png
74 KB
|
|
|
DataImage52.png
39 KB
|